Zaterdag 23-05-2015 - Reisverslag uit Ligny-le-Châtel, Frankrijk van Jos en Leon vereck - WaarBenJij.nu Zaterdag 23-05-2015 - Reisverslag uit Ligny-le-Châtel, Frankrijk van Jos en Leon vereck - WaarBenJij.nu

Zaterdag 23-05-2015

Blijf op de hoogte en volg Jos en Leon

24 Mei 2015 | Frankrijk, Ligny-le-Châtel

Na een stevig ontbijt vertrokken we om 10.30 uur richting het centrum van Troyes. Er zijn veel vakwerkhuisjes te zien zodat er regelmatig gestopt werd om een foto te maken. De kathedraal werd bezocht die indruk maakte door de schitterende glas-in-lood ramen. Daar een een stempels gehaald en op een terrasje tegenover de kathedraal een kop koffie gedronken. Daar passeerde Werner ons die mijn versnelling opnieuw afstelde daar deze niet optimaal werkte.
Uiteindelijk was het 13.00 uur alvorens we de stad uitvaren. Door het lichtgolvend landschap was het weer genieten van de uitzichten en mooie dorpjes. André en Petra werden verschillende male gepasseerd die dag.
Eenmaal hadden we ons verreden maar met behulp van de Garmin viel de schade uiteindelijk mee. Rond 14.00 uur geluncht in St. Phal, een lekkere Salade!. Om 17.00 uur arriveerde op de camping in Ligny-le -chatel. Kleine kamping met een zee van ruimte en dat voor de schamele prijs van 7,80 per nacht. De tent werd snel opgezet en na een douche werd het dorpje verkend. Ondertussen waren Petra en André ook gearriveerd.
We hebben 2 stoelen en een tafel geregeld zodat we eens gemakkelijk bij de tent konden zitten. Samen nog een flesje wijn leeg gemaakt en om 22.30 uur gaan slapen.
Vandaag ruim 80 km gefietst

• 24 Mei 2015 - 09:42

Anneke:

Jullie zijn goed op weg. Ga zo Door een geniet van alles wat jullie tegenkomen

• 24 Mei 2015 - 10:53

Lisette:

wat leuk dat jullie deze mensen hebben getroffen,en gezellig verhalen kunnen uitwisselen.
    en natuurlijk te gek dat ze jullie helpen waar nodig.Super ,!,Geniet van deze pinksterdag.

• 24 Mei 2015 - 18:22

Leike:

Waar blijven de impressies van je nieuwe fotocamera Leon

• 24 Mei 2015 - 21:13

Jan Van Eck:

Klinkt goed! Hopelijk zat de wijn niet te lang in jullie benen!

• 24 Mei 2015 - 21:56

Jos En Leon Vereck:

Kan geen foto's plaatsen via mijn e-pad omdat hij geen aansluitingen heeft

• 24 Mei 2015 - 22:42

Ien:

O wat jammer geen foto's! Hoor net van Tinie dat jullie nu in Vezelay zijn! Prachtig plaatsje! Als je terug bent fotoavondje!? Mét bodempje! Fijne dag voor morgen toegewenst!