Maandag 03-09-2018 - Reisverslag uit Assisi, Italië van Jos en Leon vereck - WaarBenJij.nu Maandag 03-09-2018 - Reisverslag uit Assisi, Italië van Jos en Leon vereck - WaarBenJij.nu

Maandag 03-09-2018

Blijf op de hoogte en volg Jos en Leon

05 September 2018 | Italië, Assisi

Goede morgen mensen.
Sorry voor de vertragingen van ons reisverslag, maar het gaat niet goed met Leon.

Vannacht heeft Leon een slechte nacht gehad en moest diverse keren uit bed om te plassen en er kwam niet veel; voelt zich belabberd.
Toch proberen samen te ontbijten en kreeg een gemakkelijke stoel van Jan en Mieke, terwijl Jos bij de receptie op jacht ging voor paracetamol.
Leon nam zin rust, een wasje gedaan en samen tegen de middag nog een kopje cappuccino en Jos ging een eindje fietsen, terwijl Leon in de tent ging liggen, was niet verbeterd na de paracetamol.
Terwijl Jos in de basiliek San Maria degli Angeli is, belt Leon hem op dat hij naar het ziekenhuis wilt gaan.
De buren hadden ons verteld dat het ziekenhuis niet ver weg was en gingen we samen op Leon zijn tempo naar het ziekenhuis. Bleek toch verder bergop te zijn dan wat de buurtjes ons verteld hadden. Aldaar bij de EHBO intake en Leon ging alleen achter de deur naar binnen, terwijl Jos in de wachtkamer mocht plaats nemen.
Na bijna 2 uur kwam Leon weer naar buiten en had een catheter in, antibiotica gekregen en recept om antibiotica af te halen bij een farmacie. Leon moest de volgende dag op controle komen, zodat de catheter verwijderd zou worden.
Jos neemt het recept en ga St op zoek naar die farmacie, welke hij door twee maal door hete stadje te fietsen, uiteindelijk vond. Leon is inmiddels terug op de camping en ligt op bed, voelt zich beroerd, rillerig, transpireren en met behulp van paracetamol is het vol te houden. Zou ook elk uur het dopje van de catheter moeten afhalen.
Toch samen meteen om 19 uur gaan eten en Leon lag al vroeg op bed, terwijl Jos nog een poos bij de buren heeft gezeten.

Verstuurd vanaf mijn iPad