Dinsdag 04-09-2018 - Reisverslag uit Assisi, Italië van Jos en Leon vereck - WaarBenJij.nu Dinsdag 04-09-2018 - Reisverslag uit Assisi, Italië van Jos en Leon vereck - WaarBenJij.nu

Dinsdag 04-09-2018

Blijf op de hoogte en volg Jos en Leon

05 September 2018 | Italië, Assisi

Vannacht is Leon wel 6-7 keer uit bed moeten gaan om te plassen, dus weinig geslapen. Leon weinig trek om te eten.
Onze buurman Hans gaat straks verder met zijn rit naar Rome en neemt de tijd en wenst Leon veel sterkte toe.
Onze buurman Jan biedt aan om ons met de auto naar het ospital te brengen en aldaar blijft hij wachten, met het idee dat het niet lang zal duren.
Weer aangemeld en nu wel fatsoenlijk onderzoek verricht, met bloed prikken, urine, ECG, infuus en na de uitslagen van het bloed nog een echo van de onderbuik. De tussentijden van bloed prikken en de uitslag ervan, duurde bijna 2 uur, om dan te horen dat er een echo op volgt binnen 1 uur. Om 14 uur was de echo genomen en even voor 16 uur kregen we de "uitslag", meer dat er tussen de arts en wij een verpleegkundige op en neer liep om antwoorden te krijgen op onze vragen. Resultaat is, doorgaan met de kuur, catheter controle donderdagochtend met erna een echo van de prostaat.
Onze buurman Jan die na de uitslag bloed weer naar de camping was gegaan, gebeld om ons te komen ophalen. Rond 17 uur waren we weer terug en diverse mensen hadden al gevraagd hoe het met Leon ging.
Leon rustte nog voor het eten uit en met de buurtjes Jan en Mieke zijn we samen gaan eten.

Verstuurd vanaf mijn iPad

• 05 September 2018 - 14:59

Ger Dierx :

Leon heel veel beterschap van Yvonne Herben en Ger!

• 05 September 2018 - 16:46

Bert:

Echt heel dikke shi... voor jullie. Leon, beterschap !!

• 05 September 2018 - 17:13

André En Tiny:

Hallo Jos en Leon ,
    Wat een tegenvaller voor jullie .
    Leon veel sterkte en hopelijk gauw weer beter!
    Hartelijke groeten , André en Tiny

• 05 September 2018 - 17:20

Nell:

Sterkte ermee.
    Heb gehoord dat jullie weer naar huis komen.
    Goede reis, beterschap en vliegen naar Rome volgend jaar.
    Zo jammer dat dit gebeurd is, helaas.

• 05 September 2018 - 17:55

Ben En Christiane:

Hey Leon,

Amai wat een tegenvaller hopelijk komt het allemaal snel in orde, zodat jullie de rit alsnog kunnen uitrijden.

• 05 September 2018 - 18:09

Lilian:

Hoi dappere fietsers!
    Das echt heel vervelend voor jullie en met name voor de zieke.
    Ik wens jullie veel sterkte en beterschap

• 05 September 2018 - 20:21

Rene:

Wat een pech, hopelijk komt het snel goed... Leon een spoedig herstel gewenst en Jos petje af

• 06 September 2018 - 13:04

Johan:

Heel jammer !
    Beterschap Leon.

• 06 September 2018 - 15:04

Anja:

Mannen wat maken jullie het opnieuw spannend. Echt naar, sterkte en beterschap voor Leon!!

• 06 September 2018 - 18:37

Tiny En Hans:

Wat een pech, hopelijk knap je snel op. Veel sterkte en beterschap Leon.