zaterdag 27-06-2015 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jos en Leon vereck - WaarBenJij.nu zaterdag 27-06-2015 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jos en Leon vereck - WaarBenJij.nu

zaterdag 27-06-2015

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos en Leon

30 Juni 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Vanmorgen om 8 uur op, douchen en in de kleren. Alles wat we nog hadden aan kleding ingepakt en sleutel ingeleverd.
Ontbijt met spek en ei en de rest en richting bushalte. Daar zien we de bus net voor onze neus weg rijden en drinken we nog eerst een kopje koffie voordat de volgende bus komt.
Ritje vliegveld, 3 kwartier in de bus, kost slechts 3 euro p.p.
Bij het vliegveld aangekomen zijn we snel door de pascontrole en nemen we een gemakkelijke plaats om het verslag van donderdag op te schrijven.
Weldra hebben we onze vlucht en vliegen we volgens plan naar Düsseldorf, waar onze eega's met evt. kinderen ons komen ophalen.

Tot slot een klein gedicht:

Vanaf hier
zal ik terugkeren
naar het gewone leven
van alledag,
niet gewoon meer
na al wat ik ervaren heb
en als rijkdom
opgeslagen in de weg
die ik zelf ben.

Ricky Rieter

• 30 Juni 2015 - 18:23

Frans:

Hallo Jos,
    Zojuist teruggekeerd van vakantie in Canada. Geboeid en met bewondering je reisverslag gelezen. Ik neem mjn petje diep voor jullie af. Fijn dat je hebt kunnen genieten van de bijzondere ontmoetingen, van de cultuur en de natuur en van de spirituele ervaringen. De Camino kruipt in je bloed !